Ärendehantering är ett delat ansvar

Med Lime Helpdesk blir er ärendehantering effektivare och hjälper er bygga starkare kundrelationer på ett enkelt sätt. Dela all kundkommunikation och historik i Lime CRM så er kundtjänst och säljavdelning har det de behöver för att skapa oförglömliga och personliga kundupplevelser under hela kundresan.

Några av funktionerna i Lime Helpdesk

Allt ni behöver för att hantera, eskalera och delegera kundärenden med ett modernt ärendehanteringssystem

Alla konversationer på ett ställe

Samla kundkonversationer från alla olika kanaler i Lime Helpdesk. Få tillgång till ärendehistorik från varje telefonsamtal, e-post, hemsideformulär eller chatt för bästa möjliga kundservice.

Skapa upp ärenden automatiskt

Ta hand om varje förfrågan genom att delegera ärenden till medarbetare eller en grupp av experter. Lime CRM övervakar utvalda inkorgar och skapar automatiskt upp ärenden från inkommande mejl.

Använd dynamiska checklistor

Kontrollera varje steg av ett ärende med dynamiska checklistor. Skapa checklistor till olika ärenden och delegera uppgifter till kollegor för att driva ärendet framåt under ärendehanteringen.

Prioritering av ärenden

Prioritera enkelt ärenden utifrån servicenivå. Markera brådskande ärenden i Lime CRM så att de kommer överst på listan för kundtjänst att hantera.

360 graders kundöversikt

Du har kontrollen över all kunddata i Lime CRM. Så fort du arbetar med eller stänger ett ärende registreras informationen på kundens historik i ert ärendehanteringssystem.

Mallar för e-post och dokument

Gör kunderna glada med snabba och korrekta svar, med hjälp av anpassade mallar för återkoppling. Se till att all kommunikation från ert ärendehanteringssystem blir enhetligt ut mot kund.

Kategorisera ärenden

Kategorisera ärenden manuellt eller automatiskt i ärendehanteringssystemet. Lägg till eller ta bort kategorier beroende på era behov.

FAQ

Låt dina medarbetare hitta svaren på återkommande frågor med en snabb och smidig FAQ-databas. Med snabbsvar blir det enkelt att svara på varje ärende i ert ärendesystem.

Få en visuell översikt

Med en visuell dashboard får ni stenkoll på hur teamet presterar gentemot era viktigaste KPIer och mål.

Grädde på moset

Förbättra din kundservice med våra mest populära add-ons för Lime Helpdesk.

Lime Chat

Gör det enkelt för dina kunder och potentiella leads att ta kontakt med dig. Med Lime Chat omvandlar du snabbmeddelanden till långsiktiga kundrelationer, där rätt information alltid finns nära till hands i Lime CRM.

Lime Survey

Med Lime Survey skapar du proffsiga undersökningar för att på ett smidigt sätt få feedback från dina kunder. Lime Survey gör det enkelt att se alla svar och göra passande uppföljningar i Lime CRM. Du får kundinsikt och kan bygga starkare kundrelationer!

Lime Portal

Erbjud dina kunder, medarbetare och återförsäljare bekvämligheten i självservice. Med Lime Portal kan du skapa en portal för er målgrupp, så var och en på ett enkelt och smidigt sätt kan hålla koll på sina ärenden och kontaktuppgifter via självservice.

Vill du veta mer om Lime Helpdesk?

Låt oss visa er vad Lime Helpdesk kan göra för ert företag!